PYF!

Nieładnie, nieładnie... zaraz Erynie zjedzą cię żywcem!smierdzacy_lamusie.ogg

wtorek, 11 listopada 2014

Pewna sprawa [WAŻNE]

Heej :)
Rozdział jest w trakcie pisania, i gdzieś w przyszłym tygodniu (lub pod koniec tego) powinien być.

Ale mam do was pewną sprawę.
Otóż 30 listopada mam urodziny i chciałabym też to jakoś uczcić na blogu. Postanowiłam więc zrobić konkurs. ALE, nie jestem dokładnie pewna, do jakiego konkursu byście chętnie dołączyli, więc postanowiłam zapytać się was o radę.
Dołączylibyście do:
Konkursu na najlepszy obrazek/nagłówek/szablon itd.,
czy Konkursu na najlepsze opowiadanie
?

Głosujcie tu w komentarzach lub w ankiecie, która zaraz się pojawi.

Tudlodera

3 komentarze:

  1. Obojętnie, wszystko postaram sie wykonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym wzieła udział w konkursie związanym z nagłówkiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym wzięła udział na najlepsze opowiadanie

    OdpowiedzUsuń