PYF!

Nieładnie, nieładnie... zaraz Erynie zjedzą cię żywcem!smierdzacy_lamusie.ogg

sobota, 1 lutego 2014

Liebster Award

Hej! Przepraszam za moją nieobecność na blogu, ale niedługo już dodam nowy rozdział. Nie składałam wam też życzeń na Boże Narodzenie i Nowy Rok, za co serdecznie przepraszam i mam nadzieję, że mi wybaczycie :)
A teraz przechodzę do Libster Award. Nominowały mnie dwie osoby. Ci którzy nie wiedzą, co to Libster Award:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę' Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na jedenaście pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz jedenaście osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im jedenaście pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pierwszą osobą jest natka i etna. Jej pytania:


1. Dlaczego założyłaś bloga?
Cóż... Pewnego dnia w mojej głowie narodził się pomysł, a raczej zarys opowiadania, którego obecnie możecie podziwiać (xD) na tym blogu. Minęło trochę czasu zanim wszystko dokładnie dopracowałam. Sądziłam, że mój pomysł jest nawet fajny (tak wiem, egocentryczką jestem xD) więc postanowiłam założyć bloga i się przekonać, co o tym myślą inni.
2. Czytasz w ogóle mojego bloga?
Od niedawna zaczęłam :)
3. Jaką masz średnią na półrocze?
5.0 (Kujon!! xD)
4. Jeśli mogłabyś przenieść się do jakiejś książki/filmu jaka byłaby to książka? Dlaczego?
Uhuhu! Nie wiem co wybrać! Kocham "Igrzyska Śmierci" ale tam to ja bym się raczej nie przeniosła. Nie chciałabym trafić na arenę... To albo świat "Percy'ego Jacksona" z potworami i Obozem albo "Harry Potter" z Hogwartem i magią.
5. Jakimi wartościami kierujesz się w życiu?
Przede wszystkim jest to miłość - rodzinna, czyli miłość do rodziny, przyjacielska, czyli uczucie, że dla swojego najlepszego przyjaciela możesz zrobić wszystko. Ważny też jest dla mnie honor, bo każdy powinien mieć swój.
6. Ile czasu ( dziennie ) spędzasz przed komputerem / tabletem (hehe pochwal się XD )
Powiem, że przed komputerem dużo, wstydzę się powiedzieć ile. A tablet to tak z półgodzinki, max godzinę.
7. Czy chciałabyś zmienić nazwisko? Uzasadnij.
Ehm... Chyba nie. Czasami jest denerwujące to, że koledzy wymyślili sobie irytującą ksywkę od mojego nazwiska, a jak mieliśmy próby do przedstawienia i chłopcy przynosili nienaładowane karabiny, celowali we mnie i krzyczeli "polowanie na gołębie!". Ale oprócz tego, to nie. Nie potrafię jakoś tego uzasadnić xD.   
8. Jeśli mogłabyś na 1 dzień dostać nadludzką moc jaka moc by to była?
O kurczę. Hmm. Hmm. Hmm. Może moc cofania czasu?
9. Dlaczego?
Czy to odnosi się to poprzedniego pytania? Jeśli tak, to mogłabym wiele błędów w moim życiu naprawić. 
10.Jeśli okazałoby się że jesteś herosem kogo byś podejrzewała że jest twoim boskim rodzicem?
Pomyślmy. Na pewno wykluczamy Afrodytę, bo ja się stroić nienawidzę. I mam takie uprzedzenie do miłości, takiej romantycznej. Nie wiadomo dlaczego. Pasowałby Hermes... albo Posejdon... albo Apollo. (sami faceci xD)
11. Jakie masz kontakty z rówieśnikami?
Myślę, że dobre. Moja klasa jest bardzo mała i wszyscy się ze wszystkimi dogadują. Jeśli chodzi o innych, to też całkiem niezłe. Póki co mam dwie najlepsze przyjaciółki (z jedną przyjaźnię się od przedszkola, z drugą od 3. klasy podstawówki) i mi wystarczają.

Druga osoba to Lagerka. Jej pytania:

1. Dlaczego piszesz swoje opowiadanie, co cię do tego skłoniło ?
No cóż, właściwie to nic mnie nie skłaniało. Po prostu pomyślałam sobie "A gdyby tak...".
2. Czy twoje postacie są kreowane na kimś kogo znasz ? Jeśli tak to na kim ?
Chyba nie. Może tylko Lia przez przypadek stała się ulepszoną wersją mnie samej xD
3. Jakiej muzyki słuchasz?
Nie mam ulubionego gatunku. Słucham wszystkiego po trochu xD
4. Jakie są twoje ulubione książki i filmy ?
No to zaczynamy! 
Książki: Pamiętniki wampirów, Percy Jackson I Bogowie Olimpijscy, Jutro, Harry Potter, Igrzyska Śmierci. 
Filmy: Harry Potter, Igrzyska Śmierci, Kopciuszek: Roztańczona Historia, Kopciuszek: W rytmie miłości (tak wiem, dziecinna jestem), Percy Jackson I Bogowie Olimpijscy
(nie uwzględniam tu seriali, bo było "filmy"!)
5. Czy masz hobby ?
Kocham tańczyć, ale nie wiem czy można to nazwać hobby'm. Lubię też czytać książki, spotykać się z przyjaciółmi.
6. Co byś zrobił/a, gdybyś przez jeden dzień mogłabyś/mógłbyś być niewidzialna/ny ?
Podsłuchiwała ludzi co o mnie myślą (i znowu egocentryczna ja xD)
7. Czy masz swoje motto ?
"Co jest za wysoko na twoje możliwości, jest za daleko żeby tego żałować".
8. Możesz spędzić jeden dzień z jakąś postacią z książki, kto to jest i dlaczego właśnie tą postać wybrałaś/eś ?
Nie mam zielonego pojęcia! xD
9.Jakie jest twoje marzenie ?
Chciałabym, żeby coś takiego jak magia istniało i sama mogłabym się o tym przekonać. Ale to coś nierealnego. A realne, to np. to, że w przyszłości chciałabym podróżować po świecie i pisać o tych podróżach książki i je wydawać. I kupić wielki dom z wielkim ogrodem, a dom z takimi ścianami po których mogłabym pisać i malować co chcę. I mieć kolorowe pasemka. O, a jakbym miała mieć ślub, to chciałabym iść do ołtarza w trampkach xD 
Trochę się rozpisałam...
10. Czego nienawidzisz w ludziach ?
Na pewno nie lubię, kiedy ktoś ma jakieś przekonanie że jest lepszym, że zawsze ten ktoś ma rację.
11. Czy masz jakiś konkretny styl ubioru ? Jeśli tak opisz go.
Nie, podobnie jak w przypadku muzyki ubieram się tak jak chcę. Wszystkiego po trochu.

A teraz kogo nominuję:
Uzupełni się później :)

Moje pytania:
1. Jaki jest twój ulubiony serial/film?
2. Co byś wybrała: latanie, niewidzialność czy telepatię?
3. Czy masz najlepszą przyjaciółkę/najlepszego przyjaciela?
4. Gdybyś mogła przez jeden dzień zrobić wszystko co tylko chcesz, bez ograniczeń i wyjątków, co byś zrobiła?
5. Jaki jest twój ulubiony kolor?
6. Gdybyś mogła zamienić się z jakąś osobą z twojego ulubionego serialu/filmu/książki, jaka byłaby to postać i dlaczego?
7. Jak oceniasz siebie samą?
8. Co cenisz, a czego nienawidzisz w ludziach?
9. Masz jakiegoś zwierzaka? Jeśli tak to jakiego?
10. Wolisz morze czy jezioro?
11. Chciałabyś zrobić wielką karierę czy żyć spokojnie, normalnie? Uzasadnij swoją wypowiedź. 

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo serdecznie za nominację, ale już się nie bawię w takie rzeczy ;)
    Pozdrawiam,
    Merr

    OdpowiedzUsuń