PYF!

Nieładnie, nieładnie... zaraz Erynie zjedzą cię żywcem!smierdzacy_lamusie.ogg

niedziela, 24 marca 2013

Rozpacz

Hej ;( Niestety, nie wiem czy dodam kolejny rozdział, mimo, że jest już prawie skończony. Otóż mój wujek jest poważnie chory, leży w szpitalu i ma małe szanse na przeżycie. Załamka ;( Nie mogę nic wymyśleć z tego powodu. I to nie jest wymyślona wymówka. To prawda. Wszystko zależy od stanu zdrowia wujka: jak będzie lepiej, to pewnie bd miała wenę i dodam. Jak źle, to musicie jeszcze poczekać.

Tudzia

3 komentarze:

  1. Nie martw się, wszystk będzie dobrze <3
    Ja miałam tak w zeszłym roku z dziadkiem. I, niestety, nie udało się go uratować. Też miałam załamkę. Ale czas pomaga. Będę czekać (jak i inni czytelnicy) z niecierpliwością na kolejne rozdziały.
    Trzymaj się! Zdrowia dla Twojego wujka :3
    Merr

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi :-( Życzę zdrowia dla wójka
    Trzymaj się
    Natka

    OdpowiedzUsuń