PYF!

Nieładnie, nieładnie... zaraz Erynie zjedzą cię żywcem!smierdzacy_lamusie.ogg

piątek, 20 grudnia 2013

Pierwsze co, to serdecznie przepraszam

Przepraszam, że blog został (po raz kolejny!!!) przeze mnie zaniedbany. Mam za dużo obowiązków a teraz jeszcze zaraz święta. Ehh...
Jestem okropną redaktorką i dobrze o tym wiem. Może po prostu usunę bloga, żeby go już więcej nie zaniedbywać?

Nie wiem, piszcie w komentarzach czy blog ma zostań czy mam go usunąć. Jednak jeśliby miał on zostać, rozdziały byłyby krótkie żebyście tak długo nie czekali. Ponadto muszę zaczynać rozdział XIII od początku bo moje kuzynki "przez przypadek" mi go skasowały... No cóż, w końcu XIII - trzynasty, musiał być pech.

1 komentarz:

  1. Zostaw bloga i pisz od razu na bloggerze wtedy nieważne co się stanie z komputerem będziesz mogła dokończyć opowiadanie na innym. Albo rękopis :-)

    OdpowiedzUsuń